Klantenservice | Sanwin Beachwear
Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis ( ma-vr )

FAQ


Als je een verandering wilt doorvoeren, neem dan zo snelmogelijk contact met ons op via info at sanwinbeachwear.com.We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken.

Als je bestelling beschadigde of verkeerde items bevat, neemdan contact met ons op via info at sanwinbeachwear.com. We zullen er vervolgens alles aan doen om hetprobleem op te lossen. Je zal vervolgens nieuwe items ontvangen of eenvergoeding krijgen, afhankelijk van jouw voorkeur. Let op: geef ons altijd jeordernummer door.

Als ereen artikel van je bestelling ontbreekt, neem dan contact met ons op via info at sanwinbeachwear.comen we zullen er vervolgens alles aan doen om het probleem op te lossen. Let op: geef ons altijd je ordernummer door.

Omdat we voor een bepaald deel met collecties werken, is hetmogelijk dat producten uitverkocht raken tijdens het seizoen. Op onze website staat aangegeven bij de maat,of het product op voorraad is, of dat er een levertijd op zit.

Als je op werkdagen voor 23:30 uur een product besteld, ishet de volgende dag in huis. Zodra jouw bestelling op de post gaat, ontvang jijeen verzendbevestiging. Jij kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Als je bestelling nog niet is geleverd, kun je contact metons opnemen via info at sanwinbeachwear.com.

Sanwin Beachwear verzendt producten wereldwijd.

Verzending is gratis bij alle bestellingen vanaf € 50,- daaronder betaal je € 5,95 verzendkosten.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, en klaar is voorverzending, krijg je van ons een Track & Trace link, in je mailbox. Hiermeekan je je bestelling volgen.

BijSanwin Beachwear zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten daaromhanteren we een 100 dagen retourrecht. Als je om welke reden dan ook niettevreden bent met uw aankoop, dan kan u de artikelen ongedragen en in deoriginele verpakking retourneren binnen 100 dagen na ontvangst.

Bij Sanwin vinden wij dat iedere klant tevreden moet zijn.Daarom voldoen onze producten aan de strengste kwaliteitseisen en controlerenwij iedere verzending uitgebreid voordat deze ons magazijn verlaat.

Toch kan het gebeuren dat je, om welke reden dan ook, niettevreden bent met je ontvangen bestelling. Dat is vervelend maar daar doen wijniet moeilijk over. Het enige wat wij van je vragen is om je bestelling binnen100 dagen na ontvangst indien mogelijk in de originele verpakking aan ons teretourneren. Wij storten het aankoopbedrag dan terug op de rekening waar vanafde oorspronkelijke betaling is gedaan. Zonder vragen te stellen.

Voorwaarden
  • het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • de zwemkleding is gepast met ondergoed;
  • de zwemkleding en materialen zijn niet in water gebruikt;
  • het product is ongebruikt;
  • het product is onbeschadigd;
  • eventuele labels zijn niet van het product verwijderd.

Hoe je retourneert

Je kunt je producten als volgt retourneren;

  • Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening!
  • Ruilen en retourneren binnen 100 dagen na ontvangst
  • Schrijf je retour-reden op een papier en voeg deze toe aan je retourpakket ( en je ordernummer )
  • Gebruik ons verpakkingsmateriaal om te retourneren
  • Plak het retouradres op de verpakking.

Retour-adres:

Sanwin Beachwear
Alexanderstraat 23
9724JV Groningen
Nederland

Heb je een vraag over het retourneren/ruilen van je producten? Stuur ons gerust een email.
Klantenservice email: info at sanwinbeachwear.com

Wij doen ons uiterste best te zorgen dat je tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij je te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor je klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op deze website. Na ontvangst sturen wij je een bevestiging per e-mail en nemen wij je klacht in behandeling. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij je daar over.

Bent je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht behandeld hebben, of over onze reactie op je klacht? Dan kun je je klacht richten aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij aangesloten zijn: http://keurmerk.info/home/contact.

Ook verwijzen wij je naar het reglement van de Geschillencommissie Webshop: http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2601/webshop. Hier kun je je geschil overleggen in het geval je klacht niet in onderling overleg opgelost wordt.

Wij hebben verschillende betaalmethodes. Je kan met iDEAL, PayPal, Bancontact/Mister cash, Visa en MasterCard betalen.

Binnen deEU gelden geen douaneheffingen of importkosten.

AfterPay voert voor sanwinbeachwear.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Soorten zwemshorts

  • Venice Crabs
  • Venice Cocktails
  • Venice Seagull
  • Venice Ice
  • Venice Gorilla
  • Venice Boomerang
  • Miami Fern Green
  • Miami Deep Pink
  • Miami Princeton Orange
  • Miami Apple Red
  • Miami True Blue
  • Molokai Beach
  • Molokai Beach Son
  • Molokai Marina
  • Molokai Marina Son

Omschrijving producten:

  • quick dry oppervlakte getest in chloor, zoutwater en UV-licht
  • zakken: 2 zijzakken en binnenzakje voor kleingeld/sleutels
  • elastische band met luxe koord
  • comfortabele binnenbroek met elastische beenopeningen
  • Sanwin design cord ends
  • Handgeborduurd Sanwin embleem
  • Sanwin stripe op rechterbroekzak
  • materiaal: 100% polyester
  • wasvoorschriften: machinewas tot 30°C, programma voor fijne was
  • maten: S, M, L, XL, XXL




Wedoen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze zwembroeken van de hoogstmogelijke kwaliteit zijn. Maar de levensduur kan variëren, afhankelijk van dezorg en behandeling van je zwembroek.

Wassen
Het beste is om je zwembroek direct uit te wassen met water na eendagje zwemmen in het zwembad of in de zee. Hiermee verwijder alvast de meestechloor en zout voordat het er in gaat trekken. Wij adviseren om je zwembroek tewassen (op de hand of in de wasmachine) met fijnwasmiddel in koud water. Verderis het ook belangrijk om het te wassen met soortgelijke kleuren zodat dekleuren lang goed blijven.

Drogen
Wat we al te vaak zien is dat men hevig de zwembroek uitwringt naarhet zwemmen. Hang je zwembroek liever op buiten zodat het rustig kanuitdruppelen en binnen een aantal uur droog is. Natuurlijk kun je dit ookbinnen doen door de zwemkleding op te hangen aan de rails van je douchecabine.

Zon bescherming
Wanneer de zon volop begint de schijnen is het tijd om je weer goedin te smeren met zonnebrandcrème. Helaas kan deze crème er ook voor zorgen datde kleuren en prints op de zwembroeken kunnen verkleuren. Het is handigerwanneer je een half uur tot een uur voor dat je de zon ingaat jezelf insmeert.Hierdoor heeft de zonnebrandcrème genoeg tijd gehad om in je huid te trekken envoorkom je dat het een reactie geeft met je zwemkleding.


Onze producten zijn getest over de hele wereld in de meestuiteenlopende condities. Van de met Chloor overgoten zwembaden in Las Vegas totaan de zanderige stranden in Phuket en van de zoute oceaan in Kaapstad tot aande brandende zon in de Caribbean.

Onze klanten verdienen een first class service. Daaromstreven we er naar om onze klanten 100% tevreden te houden. Als je voor watvoor reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop kun je deze binnen 100 dagen retourneren. We sturen je een nieuw product naar keuze of storten hetaankoop bedrag terug. No questions asked!

Wedoen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten van de hoogstmogelijke kwaliteit zijn. Tijdens de productie en vóór verzending worden testsuitgevoerd om de kwaliteit van ieder afzonderlijk product te waarborgen. Mochtje een product in handen krijgen dat niet voldoet aan deze standaarden, volgdan de onderstaande stappen op:

Als je jezwembroek of overige producten in een winkel hebt gekocht, neem dan directcontact op met de winkel om het probleem op te lossen. De meeste winkels hebbenhun eigen garantiebeleid en zouden je direct moeten kunnen helpen.

Als je jezwembroek of overige producten in onze online winkel hebt gekocht viawww.sanwinbeachwear.nl, maak dan een foto van het gebrekkige product en stuurdeze als bijlage mee met een e-mail waarin je het probleem omschrijft. Stuurdeze mail info at sanwinbeachwear.com We bekijken je claim met ons productieteam enbeschikken wat we verder doen.

Wanneer je je bestelling plaatst, wordt je gevraagd eenaantal persoonlijke gegevens in te voeren. Deze informatie wordt nietdoorgestuurd aan derden, maar wij moeten wel je adres doorgeven aan onzebezorgdienst zodat de bestelling bij je bezorgd kan worden.

Om eenwinkel bij jou in de buurt te vinden waar Sanwin Beachwear wordt verkocht, kun je klikken op de volgende link: https://sanwinbeachwear.nl/stores

Om in contact tekomen met Sanwin Beachwear voor Sociale Media, kun je contact opnemen met: info at sanwinbeachwear.com