Klantenservice | Sanwin Beachwear

FAQ


Als je een verandering wilt doorvoeren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via klantenservice@sanwinbeachwear.com. We zullen ons best doen om je verzoek te verwerken.

Als je bestelling beschadigde of verkeerde items bevat, neem dan contact met ons op via klantenservice@sanwinbeachwear.com. We zullen er vervolgens alles aan doen om het probleem op te lossen. Je zal vervolgens nieuwe items ontvangen of een vergoeding krijgen, afhankelijk van jouw voorkeur. Let op: geef ons altijd je ordernummer door.

Als er een artikel van je bestelling ontbreekt, neem dan contact met ons op via klantenservice@sanwinbeachwear.com en we zullen er vervolgens alles aan doen om het probleem op te lossen. Let op: geef ons altijd je ordernummer door.

Omdat we voor een bepaald deel met collecties werken, is het mogelijk dat producten uitverkocht raken tijdens het seizoen. Op onze website staat aangegeven bij de maat, of het product op voorraad is, of dat er een levertijd op zit.

Als je op werkdagen voor 16:00 uur een product besteld, is het de volgende dag in huis. Zodra jouw bestelling op de post gaat, ontvang jij een verzendbevestiging. Jij kunt je bestelling volgen via Track & Trace.

Als je bestelling nog niet is geleverd, kun je contact met ons opnemen via klantenservice@sanwinbeachwear.com.

Sanwin Beachwear verzendt producten wereldwijd.

Verzending is gratis bij alle bestellingen. Retourverzendingen zijn ook gratis bij Sanwin Beachwear.

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, en klaar is voor verzending, krijg je van ons een Track & Trace link, in je mailbox. Hiermee kan je je bestelling volgen.

Bij Sanwin Beachwear zijn we overtuigd van de kwaliteit van onze producten daarom hanteren we een 100 dagen retourrecht. Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, dan kan u de artikelen ongedragen en in de originele verpakking retourneren binnen 100 dagen na ontvangst.

Bij Sanwin vinden wij dat iedere klant tevreden moet zijn. Daarom voldoen onze producten aan de strengste kwaliteitseisen en controleren wij iedere verzending uitgebreid voordat deze ons magazijn verlaat.

Toch kan het gebeuren dat je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met je ontvangen bestelling. Dat is vervelend maar daar doen wij niet moeilijk over. Het enige wat wij van je vragen is om je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst indien mogelijk in de originele verpakking aan ons te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag dan terug op de rekening waar vanaf de oorspronkelijke betaling is gedaan. Zonder vragen te stellen.

Voorwaarden
  • het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • de zwemkleding is gepast met ondergoed;
  • de zwemkleding en materialen zijn niet in water gebruikt;
  • het product is ongebruikt;
  • het product is onbeschadigd;
  • eventuele labels zijn niet van het product verwijderd.

Je kunt je producten eenvoudig retourneren als volgt;

Vraag een retour-bon aan bij onze klantenservice via de mail: klantenservice@sanwinbeachwear.com
Vul de retour-bon volledig in, en voeg deze bij je bestelling toe.
Gebruik de originele verpakking om het gratis te retourneren.
Streep je eigen adres door, en schrijf duidelijk retour afzender op de verpakking.
Gooi het pakketje in een PostNL brievenbus bij jouw in de buurt.

Geen brievenbuspost of retourneren vanuit België? Je kunt je producten eenvoudig retourneren als volgt;

Stuur een email naar klantenservice@sanwinbeachwear.com, en vraag een label,
plus een retour-bon aan om producten te retourneren.

Wij doen ons uiterste best te zorgen dat je tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij je te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor je klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op deze website. Na ontvangst sturen wij je een bevestiging per e-mail en nemen wij je klacht in behandeling. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij je daar over.

Bent je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht behandeld hebben, of over onze reactie op je klacht? Dan kun je je klacht richten aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij aangesloten zijn: http://keurmerk.info/home/contact.

Ook verwijzen wij je naar het reglement van de Geschillencommissie Webshop: http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2601/webshop. Hier kun je je geschil overleggen in het geval je klacht niet in onderling overleg opgelost wordt.

Wij hebben verschillende betaalmethodes. Je kan met iDEAL, PayPal, Bancontact/Mister cash, Visa en MasterCard betalen.

Binnen de EU gelden geen douaneheffingen of importkosten.

Soorten zwemshorts

  • Venice Crabs
  • Venice Cocktails
  • Venice Seagull
  • Venice Ice
  • Venice Gorilla
  • Venice Boomerang
  • Miami Fern Green
  • Miami Deep Pink
  • Miami Princeton Orange
  • Miami Apple Red
  • Miami True Blue
  • Molokai Beach
  • Molokai Beach Son
  • Molokai Marina
  • Molokai Marina Son

Omschrijving producten:

  • quick dry oppervlakte getest in chloor, zoutwater en UV-licht
  • zakken: 2 zijzakken en binnenzakje voor kleingeld/sleutels
  • elastische band met luxe koord
  • comfortabele binnenbroek met elastische beenopeningen
  • Sanwin design cord ends
  • Handgeborduurd Sanwin embleem
  • Sanwin stripe op rechterbroekzak
  • materiaal: 100% polyester
  • wasvoorschriften: machinewas tot 30°C, programma voor fijne was
  • maten: S, M, L, XL, XXL




We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze zwembroeken van de hoogst mogelijke kwaliteit zijn. Maar de levensduur kan variëren, afhankelijk van de zorg en behandeling van je zwembroek.

Wassen
Het beste is om je zwembroek direct uit te wassen met water na een dagje zwemmen in het zwembad of in de zee. Hiermee verwijder alvast de meeste chloor en zout voordat het er in gaat trekken. Wij adviseren om je zwembroek te wassen (op de hand of in de wasmachine) met fijnwasmiddel in koud water. Verder is het ook belangrijk om het te wassen met soortgelijke kleuren zodat de kleuren lang goed blijven.

Drogen
Wat we al te vaak zien is dat men hevig de zwembroek uitwringt naar het zwemmen. Hang je zwembroek liever op buiten zodat het rustig kan uitdruppelen en binnen een aantal uur droog is. Natuurlijk kun je dit ook binnen doen door de zwemkleding op te hangen aan de rails van je douchecabine.

Zon bescherming
Wanneer de zon volop begint de schijnen is het tijd om je weer goed in te smeren met zonnebrandcrème. Helaas kan deze crème er ook voor zorgen dat de kleuren en prints op de zwembroeken kunnen verkleuren. Het is handiger wanneer je een half uur tot een uur voor dat je de zon ingaat jezelf insmeert. Hierdoor heeft de zonnebrandcrème genoeg tijd gehad om in je huid te trekken en voorkom je dat het een reactie geeft met je zwemkleding.


Onze producten zijn getest over de hele wereld in de meest uiteenlopende condities. Van de met Chloor overgoten zwembaden in Las Vegas tot aan de zanderige stranden in Phuket en van de zoute oceaan in Kaapstad tot aan de brandende zon in de Caribbean.

Onze klanten verdienen een first class service. Daarom streven we er naar om onze klanten 100% tevreden te houden. Als je voor wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je aankoop kun je deze binnen 100 dagen retourneren. We sturen je een nieuw product naar keuze of storten het aankoop bedrag terug. No questions asked!

We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat onze producten van de hoogst mogelijke kwaliteit zijn. Tijdens de productie en vóór verzending worden tests uitgevoerd om de kwaliteit van ieder afzonderlijk product te waarborgen. Mocht je een product in handen krijgen dat niet voldoet aan deze standaarden, volg dan de onderstaande stappen op:

Als je je zwembroek of overige producten in een winkel hebt gekocht, neem dan direct contact op met de winkel om het probleem op te lossen. De meeste winkels hebben hun eigen garantiebeleid en zouden je direct moeten kunnen helpen.

Als je je zwembroek of overige producten in onze online winkel hebt gekocht via www.sanwinbeachwear.nl, maak dan een foto van het gebrekkige product en stuur deze als bijlage mee met een e-mail waarin je het probleem omschrijft. Stuur deze mail klantenservice@sanwinbeachwear.com We bekijken je claim met ons productieteam en beschikken wat we verder doen.

Wanneer je je bestelling plaatst, wordt je gevraagd een aantal persoonlijke gegevens in te voeren. Deze informatie wordt niet doorgestuurd aan derden, maar wij moeten wel je adres doorgeven aan onze bezorgdienst zodat de bestelling bij je bezorgd kan worden.

Om een winkel bij jou in de buurt te vinden waar Sanwin Beachwear wordt verkocht, kun je klikken op de volgende link: https://sanwinbeachwear.nl/stores

Om in contact te komen met Sanwin Beachwear voor Sociale Media, kun je contact opnemen met: klantenservice@sanwinbeachwear.com