Ruilen en Retourneren | Sanwin Beachwear

Ruilen en retourneren


Sanwin geeft op alle producten 100% garantie!

Bij Sanwin vinden wij dat iedere klant tevreden moet zijn. Daarom voldoen onze producten aan de strengste kwaliteitseisen en controleren wij iedere verzending uitgebreid voordat deze ons magazijn verlaat.

Toch kan het gebeuren dat je, om welke reden dan ook, niet tevreden bent met je ontvangen bestelling. Dat is vervelend maar daar doen wij niet moeilijk over. Het enige wat wij van je vragen is om je bestelling binnen 100 dagen na ontvangst indien mogelijk in de originele verpakking aan ons te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag dan terug op de rekening waar vanaf de oorspronkelijke betaling is gedaan.

Retourvoorwaarden

  • het product is slechts in die mate uitgepakt of gebruikt om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden;
  • de zwemkleding is gepast met ondergoed;
  • de zwemkleding en materialen zijn niet in water gebruikt;
  • het product is ongebruikt;
  • het product is onbeschadigd;
  • eventuele labels zijn niet van het product verwijderd.

Hoe je retourneert

Je kunt je producten als volgt retourneren;

  1. Vraag een retour-bon aan bij onze klantenservice via de mail: klantenservice@sanwinbeachwear.com
  2. Vul de retour-bon volledig in, en voeg deze bij je bestelling toe. Gebruik de originele verpakking om het gratis te retourneren.
  3. Streep je eigen adres door, en schrijf duidelijk retour afzender op de verpakking.
  4. Gooi het pakketje in een PostNL brievenbus bij jouw in de buurt.

Geen brievenbuspost of retourneren vanuit Belgiƫ? Je kunt je producten eenvoudig retourneren als volgt:

Stuur een email naar klantenservice@sanwinbeachwear.com, en vraag een label,
plus een retour-bon aan om producten te retourneren.

Heb je een klacht?

Wij doen ons uiterste best te zorgen dat je tevreden bent over onze producten, het bestel- en verzendtraject en de manier waarop wij je te woord staan. Heeft u hierover toch een klacht, dan horen wij dat graag van je zodat we kunnen proberen een oplossing voor je klacht te vinden. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid onze service te verbeteren.

Je kunt je klacht indienen via het contactformulier op deze website. Na ontvangst sturen wij je een bevestiging per e-mail en nemen wij je klacht in behandeling. Wij proberen je klacht binnen 2 werkdagen na ontvangst te beantwoorden, lukt dat niet, dan informeren wij je daar over.

Bent je niet tevreden over de manier waarop wij je klacht behandeld hebben, of over onze reactie op je klacht? Dan kun je je klacht richten aan de Stichting Webshop Keurmerk, waarbij wij aangesloten zijn: http://keurmerk.info/home/contact.

Ook verwijzen wij je naar het reglement van de Geschillencommissie Webshop: http://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/de-commissies/2601/webshop. Hier kun je je geschil overleggen in het geval je klacht niet in onderling overleg opgelost wordt.